Forum www.til2010.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

EGZAMIN
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.til2010.fora.pl Strona Główna -> II rok 2011/2012 / Semestr III / ŚRODKI TRANSPORTU
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
smiechu




Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 19:32, 26 Sty 2012    Temat postu:

zjebałem, zrobiłem trochę kontenerów i transporty, czyli to co było w prezentacji 10, co daje zagadnienie 9 i 3/4 Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kolek




Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 19:34, 26 Sty 2012    Temat postu:

dobra, ogarne towarowe
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Halidar




Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Neustadt in Westpreussen

PostWysłany: Czw 19:38, 26 Sty 2012    Temat postu:

14. Klasykacja pojazdów samochodowych, samochodów osobowych, samochodów ciężarowych:


[link widoczny dla zalogowanych]


*Gdyby nie działało wrzucę na swój serwer


Ostatnio zmieniony przez Halidar dnia Czw 19:39, 26 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
win3t




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 19:40, 26 Sty 2012    Temat postu:

Śmiechu, to dokończ to i wrzuc jeszcze raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kolek




Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 19:49, 26 Sty 2012    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
smiechu




Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 20:04, 26 Sty 2012    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

dopisałem o kontenerach więcej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krollu




Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 20:05, 26 Sty 2012    Temat postu:

napiszcie ktore jeszcze trzeba zrobic Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
win3t




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 20:21, 26 Sty 2012    Temat postu:

na moje to 17, 18 i 20 na bank sa do zrobienia. nie widze zeby ktos pisal ze je zrobi

@ed
zostaly do zrobienia: 5, 6, 11, 17, 18 i 20 Wink


Ostatnio zmieniony przez win3t dnia Czw 20:27, 26 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kolek




Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 20:28, 26 Sty 2012    Temat postu:

Madzia robi 5 i 6 Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
win3t




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 20:31, 26 Sty 2012    Temat postu:

Racja, idzie sie pojebac w tym Wink
To zostaly 11, 17, 18 i 20
Powrót do góry
Zobacz profil autora
magdag125




Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 20:40, 26 Sty 2012    Temat postu:

"1 i 2"
1. Klasyfikacja pojazdów szynowych.
a) Pojazdy trakcyjne- pojazdy szynowe z własnym napędem, przeznaczone do ciągnięcia lub popychania wagonów oraz do bezpośredniego przewożenia pasażerów.
b) Wagony kolejowe- pojazdy szynowe nie mające własnego napędu, przystosowane do poruszania się po torze kolejowym i przeznaczone do przewozu osób lub towarów.

2. Klasyfikacja pojazdów trakcyjnych w zależności od rodzaju budowy i rodzaju napędu.
a) Od rodzaju budowy
-lokomotywy- pojazdy trakcyjne przystosowane tylko do ciągnięcia lub popychania wagonów bądź innych pojazdów szynowych
-zespoły trakcyjne- jednostki pociągowe stanowiące w warunkach ruchowych nierozłączną całość, składającą się z wagonów:
*silnikowyh (pojazdów trakcyjnych z wózkami napędowym)
*sterowniczych (pojazdów przystosowanych do sterowania pracą zespołu trakcyjnego)
*doczepnych (pojazdów trakcyjnych, służących wyłącznie do przewozu pasażerów zespołem trakcyjnym
-wagony silnikowe- pojazdy trakcyjne przystosowane do pracy samodzielnej lub ciągnięcia wagonów osobowych.
- autobusy szynowe- pojazdy trakcyjne przystowane do pracy samodzielnej lub w zespole trakcji wielokrotnej
Od rodzaju napędu
-parowe pojazdy trakcyjne- energia paliwa spalanego w palenisku kotła zmienia się w energię cieplną pary wodnej, a ta następnie w silniku parowym zostaje zamieniona w prace mechaniczną, którą mechanizm napędowy przenosi na koła napędne: tarcie zaś kół napędnych o szyny powoduje powstanie poziomej siły pociągowej
-spalinowe pojazdy trakcyjne- energia paliwa jest zmieniana w silniku spalinowym na prace mechaniczną, a następnie za pomocą układu napędowego jest przenoszona w sposób pośredni i z zastosowaniem różnych systemów na koła napędne.
-elektryczne pojazdy trakcyjne- nie mają własnego źródła energii. Prąd elektryczny czerpią za pomocą odbieraków prądu z sieci trakcyjnej zawieszonej nad torem kolejowym lub z tzw. Trzeciej szyny wbudowanej równolegle do toru kolejowego, obok niego. Energia elektryczna jest zmieniana w silnikach elektrycznych w prace mechaniczną, przenoszoną następnie na koła napędne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
madziunia2603




Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 20:40, 26 Sty 2012    Temat postu:

5. Techniczne ograniczenia maksymalnej prędkości parowozów.

Pytanie gdzie ja to znajde Very Happy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
win3t




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 20:41, 26 Sty 2012    Temat postu:

Nie ma w wykladach? ;>
Powrót do góry
Zobacz profil autora
madziunia2603




Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 20:43, 26 Sty 2012    Temat postu:

no szukam szukam i coś się doszukac nie moge Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
magdag125




Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 20:57, 26 Sty 2012    Temat postu:

Charakteryzuje się stosunkowo niewielką średnicą kół napędowych (zwykle 1200-1500 mm) dla uzyskania dużego momentu obrotowego i dużą masą przyczepną dla osiągnięcia dużej siły pociągowej, kosztem ograniczenia prędkości maksymalnej (zwykle rzędu 50-80km/h)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.til2010.fora.pl Strona Główna -> II rok 2011/2012 / Semestr III / ŚRODKI TRANSPORTU Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 3 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin